onsdag 31 december 2008

Färdigbloggat!

Så här på årets sista dag har jag äntligen bestämt mig: Jag lägger ner min blogg! Allt har sin tid. Jag vill hellre kommunicera med var och en av mina nära och kära, mina vänner och bekanta. Bilder kan jag också skicka till var och en. Och gärna ta emot.
Mitt nästa projekt är att skriva en vitbok om de två återstående åren i politisk opposition i kommunpolitiken!
Idag är det nyårsafton. Vi ska fira den här hemme, Klas, jag och Zorro. Om det vill sig så kommer i vår nyårsaftonmåltid att ingå stekt rapphöna. Eller kan det vara orre? I alla fall är det en skogsfågel, som Klas fick, djupfryst, i födelsedagspresent av Mattias och Monica. I den gamla Bonniers kokbok (jag fick den när jag fyllde 30 av min svärmor) står det hur man tillagar allehanda skogsfåglar. Vi ska göra vårt bästa, men, som Christina sade, det är ju inte långt till McDonald...
Tack för att Ni tagit del av min vardag. Gör det gärna också i fortsättningen men mer individuellt.
Gott Nytt År!

2 kommentarer:

stajne sa...

Det har varit så trevligt att läsa din blogg! Jag kommer att sakna den!
Vi önskar er ett gott nytt år!

Anonym sa...

Hola Inger!
Vi kommer också att sakna din blogg!
Vi har läst den även om vi har inte skrivit någon ting på den.
God fortsättning!
kram, Trini, Ola, Elias och Skrylle.